Cui nu ii plac clatitele (inafara de sef Scarlatescu)? Sunt dulci, pufoase si de-a dreptul delicioase! Pot fi mancare cu tot felul de fructe, nuci pentru o gustare delicioase dupa ce mergi la sala.

Daca cauti o modalitate sa faci clatitele si mai sanatoase, atunci ai venit in cel mai bun loc. Reteta pe care urmeaza sa o descoperi nu este ca niciuna de pana acum! Nu doar ca nu contine faina, dar foloseste ca substituent.. bananele! Exact, acelasi fruct pe care tu il stii ca fiind bogat in potasiu.

Cel mai bun lucru la clatitele cu banane este faptul ca nu contin gluten sau branzeturi. Acestea au mai putine calorii ca cele obisnuite!

Cum se fac clatitele cu banane, fara faina

Ingrediente

  • o banană
  • 2 ouă
  • scorțișoară

Cum se face

  1. In primul rand, bate cele doua oua si amesteca-le. Daca vrei, poti adauga putin praf de copt. Fara acesta, vei obtine reteta 100% naturala, insa va semana mai mult ca o „omleta cu banane” decat „clatite cu banane”.
  2. Pe urma, bate bananele. Le poti pasa bine sau le poti face bucati mai mari. Mie imi place sa le las sub forma de bucati! Ai grija sa nu folosesti o banana prea mare, ci una de marime potrivita. Amesteca-le bine, dupa care adauga si scortisoara.
  3. Cand praful de copt este activat, intoarce banana pe cealalta parte si gateste-o pentru un minut. Recunosc ca poate fi putin cam greu sa intorci clatitele. Foloseste o tava care nu se lipeste si pentru primele clatite, foloseste doar 1 sau 2 lingurite, pana te obisnuiesti cu intorsul acestora. Tine minte, cu cat este mai mica, cu atat este mai usor de manuit. Este posibil sa ai nevoie de putina practica la inceput.
  4. Voila, atat de simplu este aceasta reteta de clatite, din 3 ingrediente! Are o textura foarte fina deoarece nu contine deloc faina si este un mic dejut simplu si sanatos.