Supa de linte care te protejează de diabetul de tip 2, demeță și cancer

Supa este unul din cele mai bune metode pentru a obtine o varietate de nutrienti iar in acelasi timp sa te mentii hidratat. Indiferent ca cauti confortul intr-o oala mare de supa in timpul iernii sau ca doresti sa mananci o supa intr-o zi ploioasa, este buna pentru orice sezon.

Mai mult de atat, aroma si textura acesteia difera in functie de ingredientele pe care le adaugi, asadar te poti juca cu alimentele pentru a face o supa cat mai interesanta. Aceasta retet de supa de linte este nutritiva si totodata delicioasa. Pe scurt, este reteta perfeta!

Supa de linte cu turmeric, cocos si mere

Poate parea ciudat sa adaugi mere in supa, insa acestea ofera un gust usor dulce-acrisor retetei. O poti manca pe post de aperitic, servita impreuna cu niste orez cu lecome sau pe post de masa principa,a cu niste paine proaspata si unt.

Ingrediente:

  • o lingurita de pudra de turmeric (curcuma)
  • o ceasca si jumatate de lapte de cocos
  • 2 mere, curatat si maruntit
  • o lingurita si jumatate de scortisoara
  • 2 cesti de linte rosie
  • o lingurita de ulei de cocos
  • o lingurita de chimion
  • o ceapa taiata marunt
  • o lingurita de sare
  • putin piper negru

Instructiuni

  1. Spala lintea rosie cu apa rece pana apa ramane curata
  2. Lasa lintea sa se usuce complet
  3. Topeste uleiul de cocos intr-o oala medie si rumeneste ceapa la foc mediu pana capata o culoare aurie si o textura moale.
  4. Apoi, adauga turmericul si merele si lasa pe foc pentru 2 minute, amestecand frecvent.
  5. Adauga apa si da focul tare
  6. De indata ce fierbe tare, micsoreaza focul si adauga lintea. Fierbe-lele acoperite pentru 15 minute
  7. Adauga laptele de cocos si condimentele si continua sa le gatesti pana ce lintea define moale, aproximativ 10-20 minute. Pentru o textura mai moale, adauga inca o cana de apa si fierbe-le pentru 2 ore.
  8. Serveste supa calda, asezonata cu niste seminte de bostan si cu fulgi de cocos

Acesti nutrienti te ajuta sa combati obezitatea, diabetul si bolile de inima, in timp ce iti ofra un plus de energie si te ajuta sa iti mentii o greutate optima. Mai mult de atat, lintea imbunatateste nivelul colesterolului, stabilizeaza tensiunea arteriala, scade riscul bolilor de inima si a accidentuli vascular cerebral. Fibra imbunatateste digestia si face mancare foarte satioasa. Pofta buna!

Lasă un comentariu